Carsub
Carsub, hét autoabonnement van Nederland
Een vernieuwde website voor het meest innovatieve autoabonnement van Nederland. Daar werkte Unison aan voor Carsub.
Carsub, een snelgroeiend merk in autoabonnementen, vroeg Unison om hun website volledig te vernieuwen. De uitdaging was om de website gebruiksvriendelijker te maken, met een focus op leadgeneratie, zonder de unieke merkidentiteit van Carsub uit het oog te verliezen. Carsub staat bekend om een kleurrijke, speelse en brutale uitstraling – een opvallend contrast met de vaak zakelijk ogende concurrenten in de automotive branche.
Carsub koos voor Unison vanwege onze expertise in no-code webdevelopment en performance marketing. Dankzij het gebruik van Webflow konden we de website snel realiseren, zonder in te leveren op kwaliteit of maatwerk. Deze aanpak bood Carsub de mogelijkheid om snel in te spelen op hun groeiambities, met een platform dat technisch solide en visueel aantrekkelijk is.
Carsub biedt een nieuwe manier van autorijden met flexibele auto-abonnementen, zonder langdurige contracten of onverwachte kosten. Het bedrijf zet zich in om autorijden eenvoudiger en toegankelijker te maken voor iedereen.
Benieuwd naar de website? Bekijk het resultaat op www.carsub.nl.
“De keuze voor Unison als partner was vanzelfsprekend. We werken al sinds 2022 met veel tevredenheid met Unison samen, we zijn gezamenlijk opgetrokken als partners. Hun expertise in no-code webdevelopment en performance marketing sloot perfect aan bij onze ambitie om een onderscheidende, gebruiksvriendelijke en goed converterende website te realiseren. Het resultaat is een platform dat niet alleen onze klanten inspireert, maar ook Carsub helpt verder te groeien.”
- Wouter Reinders, Co-Founder Carsub